Referenties

de Alliantie

De Alliantie optimaliseerde haar field service organisatie voor reparatie en inspectie van bijna 60.000 woningen met de Field Service Suite.

Welzorg

Servicemonteurs van Welzorg repareren elke dag (revalidatie)hulpmiddelen zoals rollators, scootmobielen en rolstoelen. “De Field Service Suite maakt het mogelijk om onze klanten spoedig te helpen op een zo efficiënt mogelijke manier”, vertelt Sabine Doets, Manager ICT bij Welzorg.

Carglass

Vanuit 58 vestigingen en een mobiele service zorgen de 350 monteurs van Carglass dagelijks voor een vakkundige reparatie en vervanging van autoruiten. Om een snelle service aan klanten landelijk mogelijk te maken, digitaliseerde Carglass de serviceplanning en de werkbonnen met de Field Service Suite.

Maas International

Om ervoor te zorgen dat klanten dagelijks van hun kopje koffie kunnen genieten, stuurt Maas International BV een 800-tal monteurs en operators op weg om automaten te onderhouden, bij te vullen en waar nodig te repareren. De Field Service Suite plant alle werkopdrachten van de operators en monteurs, plus de routes die zij moeten afleggen, optimaal.

Riool Reinigings Service

De Riool Reinigings Service (RRS) wilde haar klantenservice verhogen en implementeerde de Field Service Suite van ORTEC en Sigmax. Daarmee is RRS in staat om met haar klanten nauwkeuriger tijdsafspraken te maken. De monteurs zijn uitgerust met een mobiele oplossing op een handheld die hen ondersteunt in het efficiënt en correct rapporteren van de werkzaamheden.

alliantie
maas
shieldgroup
rrs
bam
ariel
saval
endress+hauser
imtech
liftinstituut
trivire
medux
kwantum
carglass
Sign in
classic
Forgot password?
×
Sign up

(*) Required fields

I agree with OptimaSales Terms & Privacy Policy

×